Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Εισαγωγή στο XNA

Μάθημα 1ο



  • Το XNA είναι ένα σύνολο από εργαλεία που βοηθάνε στην ανάπτυξη παιχνιδιών και βασίζεται στην C#. Η C# είναι μια απλή, μοντέρνα και γενικού σκοπού οντοκεντρική γλώσσα προγραμματισμού. Της ομάδας που εργάζεται πάνω στην γλώσσα ηγείται ο Anders Hejlsberg(Τούρμπο πασκάλ, Delphi).


  • Για να αρχίσουμε να δημιουργούμε παιχνίδια, θα πρέπει πρώτα να κάνουμε τα εξής:

  1. Να κατεβάσουμε την Visual C# 2008 Express (εδώ)
  2. Να κατεβάσουμε το XNA 3.0 (εδώ)
  3. Να σιγουρευτούμε ότι ξέρουμε λίγα πράγματα για τον οντοκεντρικό προγραμματισμό

  • Ανοίγουμε λοιπόν την Visual C# 2008 Express, File -> New Project -> WindowsGame(το οποίο υπάρχει εφόσον το XNA εγκαταστάθηκε με επιτυχία). Βάζουμε το όνομα του project που θα περιέχει το παιχνίδι, και του solution(που μπορεί να περιέχει πολλά projects) και πατάμε OK.

  • Τώρα κάνουμε κλικ στο μικρό πράσινο βελάκι για να τρέξει το πρόγραμμα μας. Εφόσον η προσπάθεια μας στέφθηκε με επιτυχία, θα πρέπει να βλέπουμε ένα μικρό γαλάζιο παράθυρο.

Το 1ο μάθημα έφτασε στο τέλος του.


Ασκήσεις για εξάσκηση:
  1. Επαναλάβετε την διαδικασία ώστε να γνωρίζετε πως να φτιάξετε ένα project χωρίς αναφορά σε κάποια ιστοσελίδα

Πηγές: Ξεκίνησα να μαθαίνω XNA από το παρακάτω site και θα προσπαθήσω να μεταφράσω αρκετά στοιχεία από εκεί, προσθέτοντας διάφορες προσωπικές πινελιές...Αν ξέρετε καλά αγγλικά πρέπει να σίγουρα να το δείτε, Riemer's Tutorial

Στο τέλος θα υπάρχει ο κώδικας με αυτά που αναφέρθηκαν στο κάθε μάθημα.
Επειδή τα project είναι διαφορετικά, χρειάζεται να αλλάξετε την δήλωση του namespace από SandboxGame στο όνομα του δικού σας project.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου